Wat we doen

We zijn hetzelfde. Maar anders. Net als elk ander eventbureau zijn we er trots op potentiële klanten na te jagen en een beleving op te bouwen. Maar we geloven dat we het op een frissere, wendbaardere en creatievere manier zullen doen. Jullie vinden bij Conrad Consulting dan ook een inspirerend kader waarop we met ons team bouwen.

Conrad Consulting is al sinds 1990 een full-service evenementenkantoor uit Hasselt. Al meer dan dertig jaar lang organiseren we evenementen onder dezelfde naam en met hetzelfde managementteam. Aan het roer staan twee zaakvoerders met ieder meer dan dertig jaar ervaring in de wereld van events, marketing, communicatie en projectcoördinatie. Verder wordt ons team gevormd door twee ervaren eventmanagers, een office manager, grafisch ontwerper en twee magazijniers.

Conrad Consulting is een familiebedrijf, of zo werken we toch. Geen kantoortjes of vakjesdenkers. Wel een werkeiland en vakmensen. En dit al bijna 30 jaar lang met hetzelfde management en onder dezelfde naam!

Special Events Engineering ©

Onze sterkste eigenschap? Het “ingenieus” inspelen op vragen van onze klanten. Na de offertefase begint ons werk pas echt: we willen onze klanten leren kennen, zodat we op maat kunnen werken. Met dezelfde voordelen van een product kopen bij een lokale handelaar. Wij kennen ons vak. Wij willen u leren kennen. We maken er maatwerk van.

Wij zijn evenementenmensen: Stuk voor stuk gedreven met een passie voor het organiseren van onvergetelijke momenten.

Conrad Consulting is een evenementenbureau dat inspeelt op vragen van haar klanten door met hen samen te werken om zo onvergetelijke momenten te organiseren.

Full-service evenementenbureau

De afgelopen dertig jaar hebben we al prachtige evenementen mogen organiseren samen met onze klanten. Steeds volgens onze werkwijze:

Wij nemen de workload van de organisatie van jullie over en zijn jullie partner tijdens het voortraject, evenement en na traject. Steeds met dezelfde vaste contactpersonen. Voor ieder evenement wordt een afgevaardigd bestuurder en eventverantwoordelijke ingeschakeld die samen het project zullen vastgrijpen en in goede banen zullen leiden. Zij worden door de rest van onze event familie bijgestaan en staan er dus niet alleen voor. De knowhow van het hele kantoor wordt gebruikt om voor onvergetelijke momenten te zorgen.

Referentielijst

Op onze referentielijst staan verschillende soorten evenementen:

Maar ook publieke evenementen zoals festivals en sport evenementen.

Een blik achter de schermen

“Statiegeld werkt. En het kan ook hier werken. Het politieke debat rond statiegeld is op kruissnelheid. Limburg.net wil alle betrokken actoren samenbrengen en het debat gefundeerd voeren.“

Leon Maas

Limburg.net

“Bij deze wil ik jullie persoonlijk hartelijk danken voor het fantastische personeelsfeest dat ZNA op 4 maart dankzij jullie aan onze collega's heeft kunnen aanbieden. Het programma werd alom gesmaakt, de muziek was tof, er was een goede ambiance en voor de innerlijke mens was ook alles meer dan in orde. De ondersteuning bij de gehele voorbereiding was gewoon PERFECT.“

Renée Willems

Manager Communication / Spokesperson - ZNA

“Conrad Consulting vervulde keer op keer (op soms heel korte termijn) onze wensen. Jullie team stond ons iedere keer bij met goede raad en leverde telkens stipt werk af. Alles gebeurde daarenboven met een glimlach, wat de samenwerking nog veel fijner maakte.“

Jo Lieben

Communication officer - Wegen en Verkeer Limburg

“Wij willen jou en je team hierbij graag bedanken voor de uitstekende organisatie van zowel de academische zitting, de officiële inhuldiging in het bijzijn van onze CEO en Minister-president Bourgeois als de familiedag. Deze evenementen die onze werkzaamheden niet mochten verstoren, vereisten heel wat organisatie, opvolging en creativiteit. Op alle vlakken hebben jullie dit met glans volbracht.“

Carine Frederix

HR Manager - Atlas Copco

“Voor onze 50-jarige jubileumfestiviteiten werkten we samen met Conrad Consulting. Vanaf het begin heb ik hen leren kennen als een geduldige, gedreven en ontzorgende partner met een onberispelijke expertise en service in eventorganisatie. Het resultaat overtrof alle verwachtingen – we kregen enkel lovende reacties!”“

Nancy Janssens

Branding & Communications Manager - Kaneka Belgium

“Bedankt voor een vlotte, degelijke en fijne samenwerking tijdens de organisatie van de conferentie die onze instelling in Brussel organiseerde van 23 tot en met 26 maart. Meer dan 500 internationale experten namen aan deze conferentie deel. Naast de hoofdconferentie werden ook besloten vergaderingen en een reeks social events georganiseerd. We konden op elk ogenblik rekenen op het team van Conrad Consulting, dat zowel vóór als tijdens de conferentie snel inspeelde op onze wensen en behoeften.“

Philippe Lalieux

Long-term Management Director - NIRAS

“Al meer dan 25 jaar werken we samen met Conrad Consulting. Ze kennen ondertussen onze do’s en dont’s zonder dat we ze moeten herhalen en dat is fijn. Elke keer wordt moeite gedaan om met iets nieuws te komen en telkens is het dat ook. Het laatste event dateert van september 2024 en was een vol schot in de roos. Onze klanten, relaties en collega’s waren super enthousiast en daar doen we het toch voor!“

Fabienne Hoeben

Directie Assistente - Mourik

“De samenwerking is altijd heel vlot verlopen, de welwillendheid en de krachtige ideeën van uw medewerkers getuigen van een groot inlevingsvermogen. Wij hopen in de toekomst op de zelfde correcte en enthousiaste wijze aan nieuwe projecten te kunnen werken.“

Jeanine Vandormael

Head of Communications ONS group

“Op donderdag 24 mei 2018 zakte zo’n 200 gemeentesecretarissen en burgemeesters uit heel Vlaanderen af naar de hoofdstad van Haspengouw. Sint-Truiden bleek een ideale setting voor het jaarlijkse congres.“

Koen Vertongen

ECG Congress

“We willen u danken voor de vlotte, aangename en professionele samenwerking in de voorbereiding naar en tijdens onze Jaarvergadering. Uit de talrijke positieve reacties de avond zelf en de felicitaties achteraf blijkt dat het weer een geslaagde activiteit was.“

Jos Stalmans

Managing director - VKW Limburg

“Het was een plezier om met Conrad Consulting samen te werken. Ze doen wat ze beloven, denken aan alles, houden zich aan deadlines en nemen alle last van je schouders. Wij werden volledig ontzorgd en konden ons concentreren op de interne organisatie. Wij mochten rekenen op een fijne samenwerking en een vlotte communicatie!“

Paulien Souveryns

Communications officer - LRM

“Altijd fijn samenwerken met een geoliede machine zoals die van jullie!“

Dieter Clerinx

Event coordinator - Ville de Saint-Trond

“Voor het event van Mourik heeft Conrad Domein Wolvenbos gehuurd als evenementen locatie. Conrad Consulting heeft een indrukwekkende tent van 25 x 50 meter geplaatst, volledig volgens afspraak en zonder enige problemen. Wat deze samenwerking extra bijzonder maakte, was de zorgvuldige aanpak van Conrad. Normaal gesproken blijft er bij zulke grootschalige plaatsingen/events schade aan het gras of andere achter, maar dit keer was daar geen sprake van – een bewijs van hun professionaliteit en oog voor detail. De communicatie verliep vlekkeloos, met een duidelijk draaiboek en een correcte opvolging van alle afspraken. Kortom, alleen maar lof voor Conrad Consulting! Een betrouwbare partner die meedenkt en uitblinkt in organisatie en uitvoering. Zeker een aanrader voor toekomstige samenwerkingen!“

Valerie Christiaen

Entrepreneur